wtorek, 27 stycznia 2015

Moje podróże - Londyn, Birmingham - Wielka Brytania


Anglia stanowi spory kawałek mojej podróżniczej przeszłości. Poniekąd przez to, że mieszka tam spora część mojej rodziny i przyjaciół (przez co mogę odciąć od wydatków ceny noclegu), ale również dlatego, że uwielbiam ten kraj, ich język, mentalność, budynki, ludzi. Dla mnie wszystko w tym miejscu jest tematem na osobny post, kocham te wąskie, piętrowe szeregowce, w których człowiek żyje jak w polskim bloku. Uwielbiam energię miast, przechodzącą z tętniących życiem i rozwojem centrów w spokojne alejki przedmieść oraz mniejszych miasteczek. Pewnie dlatego wybrałam filologię angielską, jako coś co ma zapewnić mi dobry start w przyszłość. Oprócz języka, mogę od podstaw poznać historię, kulturę i literaturę tego jakże fascynującego dla mnie kraju. Mogę rozwijać swoją pasję jednocześnie robiąc coś dla swojej przyszłości. 

Pocztówki z moich podróży: 





Zdjęcia z moich podróży: 

BIRMINGHAM






LONDYN












Brak komentarzy:

Prześlij komentarz